sexta-feira, 8 de janeiro de 2010

Missing
Faltando

Please, please forgive me
But I won't be home again
Maybe someday you'll look up
And barely concious you'll say to no one
Isn't something missing

You won't cry for my absence, I know
You forgot me long ago
Am I that unimportant?
Am I so insignificant?
Isn't someone missing me?

Even though I'm the sacrifice
You won't try for me, not now
Though I'd die to know you loved me
I'm all alone
Isn't someone missing me?

Please, please forgive me
But I won't be home again
I know what you do to yourself
I breathe deep and cry out
Isn't something missing

Even though I'm the sacrifice
You won't try for me, not now
Though I'd die to know you loved me
I'm all alone
Isn't someone missing me?
Por favor, por favor perdoa-me
Mas eu não voltarei para casa
Talvez um dia tu acordes
E quase consciente tu falaras para ninguém
Não falta algo

Não chorarás pela minha ausência, eu sei
Já te esqueceste de mim há muito…
Eu tenho assim tão pouca importância?
Sou assim tão insignificante?
Ninguém sente a minha falta?

Mesmo que eu seja sacrificado
Não tentarás por mim, não agora
Embora morresse para saber que me amaste
Eu estou completamente sozinho
Ninguém sente a minha falta?

Por favor, por favor perdoa-me
Mas eu não voltarei para casa
Eu sei o que fizeste a ti mesma
Eu respirei fundo e chorei
Não falta algo

Mesmo que eu seja sacrificado
Não tentarás por mim, não agora
Embora morresse para saber que me amaste
Eu estou completamente sozinho
Ninguém sente a minha falta?