sexta-feira, 8 de janeiro de 2010

Shake the Disease
Livra-te da doença


I'm not going down on my knees
Begging you to adore me
Can you see it's misery
And torture for me
When I'm missunderstood
Try as hard as you can
I've tried the hardest I could
To make you see
How important it is for me
Here is a plea
From my heart to you
Nobody knows me
As well as you do
You know how hard it is for me
To shake the disease
That takes hold of my tongue in situations like these
Understand me

Some people have to be
Permanently together
Lovers devoted to each other forever
Now I've got things to do
And I've said before
That I know you have too
When I'm not there
In spirit I'll be there
Here is a plea
From my heart to you
Nobody knows me
As well as you do
You know how important is for me
To shake the disease
That takes hold of my tongue in situations like these
Understand me

Here is a plea
From my heart to you
Nobody knows me
As well as you do
You know how hard it is for me

To shake the disease
That takes hold of my tongue in situations like these
Eu não me vou por de joelhos
Implorando para que me adores
Consegues ver que é tristeza
E tortura para mim
Quando eu não entendi bem,
Tenta o máximo que puderes
Eu tentei o máximo que consegui
Para te fazer ver
Como isto é importante para mim.
Aqui está um apelo
Do meu coração para ti
Ninguém me conhece
Tão bem quanto tu
Tu sabes o quanto difícil é para mim
Livrar-me da doença
Que bloqueia a minha língua em situações como estas.
Entende-me...

Algumas pessoas tem que estar
Permanentemente juntas
Amantes devotados um ao outro para sempre.
Agora eu tenho coisas para fazer,
E já te tinha dito
Que eu sei que também tens.
Quando eu não estiver lá
Estarei lá em espírito
Aqui está um apelo
Do meu coração para ti
Ninguém me conhece
Tão bem quanto tu
Tu sabes o quanto difícil é para mim
Livrar-me da doença
Que bloqueia a minha lingua em situações como estas.
Entende-me...

Aqui está um apelo
Do meu coração para ti
Ninguém me conhece
Tão bem quanto tu
Tu sabes o quanto difícil é para mim

Livrar-me da doença
Que bloqueia a minha lingua em situações como estas.